Vilkår og garanti

Kjøp av skjermer.

Ved kjøp av skjermer hos oss får du 1 års garanti. Dersom skjermen av en eller annen grunn ikke fungerer seinere i tid feks flimming, dårlig touch / berøring eller feil farger på display, kan du kontakte oss å få en ny skjerm eller pengene tilbake .Er dette din første gang og har null erfaringer ? Anbefaler vi deg å ikke kjøpe produkte. Reparasjon mobil tar ikke ansvar for skaden på skjermen, kabler eller hovedkorte som ble ført av selvmontering.

Angrettrett.

Hos oss får du 14 dager angrett i følges Norsk lov. Alle varene må bli pakket med alle emperlasjene som tilhører Skjermen.

Reparasjon.

Vi gir 2 års garanti på delene som blir benyttet under reparasjon.
Dette gjelder funksjonalitet påvirket av reparasjon og ikke selvpåførte skader som f.eks knust skjerm, fukt etc.

Vi gir kun garanti på arbeid utført av oss.Det vil si at ved bestilling av deler til selvmontering og reparasjon utført av andre enn oss, gir vi ingen garanti på arbeid.

Ved reparasjon av vanntette enheter kan vi ikke gi garanti for at enheten forblir vanntett da vi noen ganger må bryte pakninger for å kunne gjennomføre reparasjon.

Ved reparasjon som kun omhandler glassbytte og ikke forhåndsmonterte deler fra fabrikk med LCD gjør vi så godt vi kan for å holde enhetene støv- og smussfrie, men gir derimot ingen 100% garanti for dette, da det alltid vil være en viss risiko for inntrenging.

Priser

Alle priser er angitt inklusive (25%)merverdiavgift

Betalingsalternativer

Visa, Mastercard, Vipps, Bank overføring og Kontanter

Kvitteringer

Kvittering blir sendt til epost adressen som ble registrert ved kjøp, når kjøpet/reparasjonen er fullført.

Leveransemetode og fraktkostnad

Alle skjermene vi sender ut er via Apost . Apost frakt metode er kostnad fritt for deg som er kjøper.

Mottar du en ødelagt skjerm når den var på vei til deg , kan vi erstatte deg en ny skjerm eller pengene tilbake.

NB. hver opps på! Apost er har ikke sporing og forsikring i seg. Vi dekkes desverre ikke ved tap av varen.

Ønsker du vi skal sende med Norgespakke som har sporing og forsikring i seg, velger du det i kassen. 

Innsending og forpakning

 

Vi ser helst at bare selve enhet sendes inn uten beskytelse osv. Pakk enhet godt beskyttet inn med feks. krøllet avispapir, bobleplast, etc. Om enheter sendes inn med originalesker osv, garanterer vi ikke at vi alltid kan sende disse i retur da vi bruker størrelser av en standard for stor for disse.

DROP-OFF

Bestilling av drop-off time er bindende og ukansellerte timer faktureres med et beløp på 300,-

Dette gjelder kun ikke avbestilte 2 timer før.

Cookies

Vi benytter informasjonskapsler (cookies), som de fleste andre nettbutikker, og i henhold til norsk lovgivning. En cookie er data som lagres i din nettlesers internminne, som skal gi deg en bedre og mer relevant brukeropplevelse ved besøk på en nettside. Repairgeeks bruker cookies blant annet for å kunne gi deg en enklere netthandel med tilgang til login, handlekurv og gjennomføring av kjøp. Vi bruker også cookies til statistikk for å lære om hva våre kunder er opptatt av, slik at vi kan gjøre nettsidene våre enda mer brukervennlige.